Mot Kista trots BOMBHOT wtf!
Vardagsliv

"Kista Galleria i västra Stockholm, utrymdes strax före lunchtid idag. Maskerade och beväpnade gärningsmän rånade en guldbutik, och lämnade sedan efter sig en misstänkt bomb.
Rånarna lämnade brottsplatsen till fots, men lämnade ett misstänkt föremål i en trappa. Polisen larmades vid 10:19, och bombtekniker kallades snart till platsen. En del av gallerian spärrades därefter av och utrymdes strax före lunch." LÄNK

Jag och Daniel som hade tänkt att få en fridfull shoppingstund i Kista galleria idag. Vi ska kolla på present till en viss person och äta en matbit :D Som tur är var det här tidigt på morgonen och jag antar att vi kan vara lugna?! Vad tänker människor med egentligen? Jag blir så trött!


Jag hittade en bild på Johannas blogg på mig och Daniel:)







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?