29 november
Vardagsliv

Nu när jag har lite tid över tänkte jag sammanfatta en liten önskelista till min kära familj som undrar vad jag önskar mig för något. Jag vet redan att dom översta skorna är mina hihi:) Visst är dom sjukt snygga!

1. Högklackade skor strl. 38


Skorna kommer från have2have.se!



Skorna kommer från Nelly.se

2. Pälsväst


3. Bruna tunna skärp




Skärpet kommer från NELLY.SE

4. Basplagg svarta/vita strl. XS/S 34/36


Basplaggen kommer från NELLY.SE

5. Fina koftor/ tröjor strl XS/S 34/36


koftorna kommer från NELLY.SE

6. Bidrag till körkortet

7. Laptop


8. smycken (stora ringar/stora halsband)



Smyckena kommer från NELLY.Se

9. Parfymer ( Viktor & Rolf "flowerbomb", Escada, Lancôme)


10. Carolina Gynning glas (barbie)



11. Iphone 4 skal/plånbok


Skalen kommer från Uffes saker och ting


12. Underkläder


13. Partytoppar





Hoppas ni fick lite inspiration!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?