God morgon alla morgon pigga. Idag var jag...

img_4012 (MMS)

God morgon alla morgon pigga. Idag var jag verkligen uppe med tuppen, trodde jag. När klockan ringde var det kolsvart ute och jag trodde klockan var sisådär 3 men icke. Iskallt är det också:( idag mår jag mycket bättre, är i stort sätt frisk nu men har en jädrans hosta. Nåväl just nu sitter jag på bussen påväg till jobbet. Innan bussen kom hann mina fingrar frysa till is :S idag har jag inga planer förutom att få i mig en ordentlig middag. Som ni märker har jag varit jätte dålig på att blogga under dom här sjuk dagarna men det är för att jag inte har gjort någonting. Det jag har att komma med är att jag och Daniel har legat hemma och haft prison break maraton (Daniel är också hemma och är sjuk) och jag har tagit en promenad med Louise men det är det enda:) ni har säkert haft mycket roligare!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?