"In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher"
Vardagsliv

Jag har tänkt på en sak, visst är det synd hur bleka alla är på vintrarna. Man är så mycket snyggare på sommaren med den där gyllenbruna färgen. Jag skulle vilja säg att ALLT blir snyggare, och nu när vintern kommer rinner färgen av som vatten. Det är som om att hjärnan signalerar ut till kroppen att bli blek och ful, det är iaf så jag känner mig i början av vintern. Men denna gång ska jag göra nått åt det!:) Jag ska börja sola solarium och som jag nämde tidigare ska jag börja träna, måste bara hitta någon att träna med för att motivera mig själv är jag sämst på tyvärr..
Förra vintern fick jag aldrig känna av den där deppkänslan som många kan få under just denna årstid och jag vägrar göra det nu! Så solarieöarna here i come!







Dessa bilder är från förra vintern, underbara bruna färg kom tillbaka!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?