Ingen höjdar dag!
Vardagsliv

God morgon måndag!

Dålig uppdatering från min sida under helgen (as usual) men det har inte hänt något speciellt och detta bland annat på grund av att tågen inte gick in mot staden och vise versa. Fredagen spenderades på byn och på gc. Det var oktoberfest där och det flödade öl. Några hade gått all in och var utklädda men för min del var det sansat. Hann med ett och annat deep talk innan taxin rullade hemåt.
I lördags hann jag knappt upp ur sängen innan kroppen sa ifrån. Var total bakis utan anledning (tyckte jag). Spenderade större delen av dagen i sängen och runt 4 snåret rullade vi hem till far min där det anordnats barnkalas för min kära lillasyster Fanny som fyllt 4 år, grattis på henne! :D Klockan halv sex åkte vi därifrån för att påbörja lördagskvällen bravader. Det kom en del folk hem till Daniel och jag hade väldigt trevligt, trots en trögstartad kväll! :)
Kvällen avslutades på sportbaren med dricka och dans. Det var rätt mycket folk där och humöret var på topp! Som tur var slapp jag fylletjaffs som jag annars brukar vara väldigt bra på att starta, oopsi!
Igår söndag var det jätte fint väder ute och jag väcktes redan klockan 10 av ett gulligt samtal från Ida. Jag och Daniel passade då på att ta vara på dagen genom att gå en promenad runt i brunna och sen till Coop för att handla lite mys så att resten av dagen kunde spenderas framför tvn och Twilight. Jag var som sagt väldigt skeptisk till dom filmerna tidigare då böckerna var väldigt bra men efter att ha sätt tre stycken vill jag bara se fler:) Klockan 19 igår började bingolotto på sjuan och självklart var vi med! Jag, Daniel, Susanne, Daniel, Sebaztian och Isabell möttes hos Daniel och Susanne för en omgång. Tyvärr vann ingen utav oss men det är på't igen nästa söndag. Mysigt hade vi iaf!
Idag är det jobb mellan 10-19. Förvånandsvärt nog (NOOT!) har jag blivit sjuk igen! Denna gång otroligt förkyld med snuva och hosta men det är bara att bita ihop. Har ingen lust att tillbringa ännu en vecka i sängen. Undra varför jag har ett sådant dåligt immunförsvar :/.


Jag och Ida i lördags. Det var väldigt roligt att träffa dig igen gumman efter väldigt lång tid!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?