Kaos i sl trafiken
Vardagsliv

Tidig morgon, trött som en gnu, stressad och hungrig. Inte den bästa måndags morgonen direkt! Och inte nog med det så är det kaos i sl trafiken, eller ska jag kalla det vardagsmat. Just nu står tåget stilla i Spånga och det stannar på varje station i ca 10 minuter eller längre pga helgen stopp mellan stockholms central och älvsjö. En liten varning till er alla, ta bussen!
Jag har hunnit läsa metro tidningen 2 ggr och nu vill jag bara sova. Tröttheten beror på helgens bravader, antingen har jag blivit för gammal eller så har min kropp blivit orutinerad. Jag klarar verkligen inte av att köra all in två dagar i rad.. I fredags jobbade jag till 19, min kära pojkvän och plogen kom och hämtade mig för att jag fort skulle komma hem och äta thaimat och snurra igång fredagen. Vi började hemma hos Daniel med lite folk innan vi tog en taxi till mp:) och förvånandsvärt nog så var det fullt med folk och jag hade superkul! Mötte massa vänner där och dansade hela kvällen. Vi stängde stället strax efter 3 och sen bar det av hem till mig. I lördags blev vi upplockade av Micke och Carina hos mig och åkte med dom till kungsängen, plogen hade åkt hem till Daniel och sovit efter mp medan vi var hos mig så hela eftermiddagen spenderade vi tre instängda i Daniels rum och framåt kvällen tvingade vi i oss vin innan vi gick över till jompa och därefter till sportbaren. Dock blev vi inte så långvariga där.
Idag efter jobbet ska jag möta upp Therese på en fika. Vi möttes på mp i lördags och konstaterade att det var alldeles för längesen vi sågs!:( men det tar vi igen idag:D
Hoppas denna måndag får en klar vändning så att jag blir lite gladare!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?