Nakenfis
Vardagsliv

Min lilla skrutt fick genomgå en makeover igår. Döm mig inte men det var dags! Jag vet att han var otroligt fin i sin långa päls men eftersom att han skäller väldigt mycket så ska jag nu göra ett försök att använda ett skällhalsband, alltså ett halsband som "sprutar" ut en citrondoft på hans nos när han skäller. Så inget farligt! Jag provade med det halsbandet förut men eftersom att han hade så lång päls reagerade han inte alls på halsbandet (som för övrigt kostar över tusenlappen) eftersom att pälsen var i vägen. So here we go!
Men ni ska veta att pomeranian har ett "ull" lager under allt detta hår som gör att dom behåller värmen, självklart har jag bara tagit bort det längsta håret och inget ull:) Men visst är han söt. Det ser ut som om att han är en liten valp igen!

Före



Efter






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?