Bloggfri dag
Vardagsliv

God morgon bloggen!

Igår som ni kanske märkte hade jag en bloggfri dag. Jag hade inte så mycket att skriva plus att lusten inte fanns där..men nu är den tillbaka:)
Det ni missade igår var att Izabella kom och besökte mig hemma hos Daniel, vi var ute på en långpromenad och åt mellis :) Igår kväll åkte jag och Daniel till Bålsta och åt på thairestaurang:) Otroligt gott! Och dessutom övningskörde jag lite (A). Jag vet att jag egentligen inte får men var tvungen att prova.
Nu sitter jag bänkade framför tvn och datorn med frukosten framför mig. Jag ska nämligen försöka mig på att jobba idag, wish me luck! Men först ska jag lämna Måns till hans dagmatte:)
Jag slutar klockan 19 idag..plus att jag ska jobba i morgon så något partaj blir det inte för min del.


morgon pigg, NOT!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?