En puss om dagen är bra för magen
Vardagsliv

Godmorgon people! Hur mår ni? Jag har fått mig rejält med sömn så jag mår förvånandsvärt bra:) somnade redan vid nio (?) igår. Däremot mådde jag piss igår! Riktigt risig. I lördags var vi bjudna till Lisettes 20års firande vilket blev ett lyckat firande! Det verkade som om att alla hade roligt och det bjöds på god mat och det förtärdes mycket dricka. Tiden flög förbi och när klockan närmade sig ett åkte vi upp till centrum och avslutade  kvällen på sportbaren (det verkar ha blivit en vana nu under hösttider..). Vid 4 tiden låg vi i sängen och somnade bums.
Har ni sätt filmen planet earth? Den är ungefär 10 timmar och handlar om just det, jorden. Väldigt intressant och man kan välja olika avsnitt såsom skogen, havet osv. Igår kväll kollade vi på skogen tror jag haha. Men tyvärr så somnade jag emellanåt så missade en hel del kan jag tänka mig. En riktgit bakis dag! Men idag är det måndag och jag är pigg. Ny vecka och nya tag, like it! Idag jobbar jag fram till klockan 7 och sen ska jag hem och laga lite kyckling:D

På onsdag är Måns operations dag. Jag är smått nervös.






Det är Daniel som fått mig att titta på dessa filmer, som för övrigt verkar grymma! Rekomenderar. (Daniel är värsta naturmänniskan, hihi cute)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?