Ont i magen..
Vardagsliv

Hej alla bloggläsare!
Igår kväll var en mysig kväll:) Till att börja med iaf. Jag och Felicia städade hela lägenheten, jag lagade thai middag och vid 7 tiden åkte vi och hämtade Jenny från jobbet för att sedan åka till Kista. Jag hade lovat Felicia en överraskning nu när hon hade varit så duktig med städningen! And guess what, min prinsessa till lillasyster fick hoppande bönor haha. Ja ni läste rätt;) Hoppande bönor! Dom ska tydligen bli fjärillar till våren (?). Och sen bjöd jag på glass också.
Redan vid nio tiden igår var jag redo för sömn, men först kollade vi klart filmen som inte alls var bra! Tyvärr kunde jag inte somna och när jag väl somnat vred och vände jag på mig hela natten. Jag låg och tänkte alldeles för mycket och idag känns det inte alls mycket bättre..vill inte gå in på detaljer! Därav mitt magont..


Hoppande bönor :thumbup:



 won

oat meal soup



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?