Ösregn
Vardagsliv

Jag hälsar denna måndag och nya vecka välkommen! Som jag har längtat. Alla måndagar borde vara en obligatorisk vilodag. Efter varje crazy helg är jag hett förstörd när jag ska upp på morgnarna, dags att lugna ner sig lite! Men men, i lördags fick jag skjuts hem från jobbet och åkte raka vägen hem för att hämta lite saker och sen vidare till kungsängen för att göra mig iordning. Vi förade hemma hos Daniels mamma med några fler än vad som var väntat. Till en början skulle det bara vara jag, Daniel, Daniel och Sussi men ja det blev några fler;) Ingen orkade åka in till stan + att det var helg innan löning vilket brukar innebära mindre drag. Så vi hamnade på gamla hederliga sportsbar med härligt folk! Där bjöds det på skumpa och en hel del drinkar förtärdes;)
Igår mådde jag helt klart inte bra, tror nästan att jag fortfarande var full när jag vaknade. Haha nog om det! Somnade vid halv 10 tror jag (?) och idag är det dags att inviga denna arbetsvecka:D Tråkigt bara att den börjar med ösregn och allmänt trist väder!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?