Sova bort dagen, CHECK!
Vardagsliv

God morgon grottmänniskor:)!

Idag mår jag bättre, endast halsont och täppt i näsan. Det kanske är därför som jag sovit bort i stort sätt hela dagen :O För när man är sjuk har iaf jag svårt för att sova, man vaknar oftast till och från hela tiden. Jag vaknade av ett samtal klockan halv 12 liksom..men det var tur det för annars hade jag väl sovit till fyra eller något.
Både måns och Alice har legat bredvid mig enda sen mamma gick hemifrån vid 7 och ingen av dom har gjort ett ljud ifrån sig om att dom vill ut (A)
Idag måste jag tillbringa dagen hemma för att några gubbar ska hit och göra en kontroll på fukten i badrummet. Tydligen nått man måste göra när man bor i bosstadsrätt? Dom skulle iaf komma mellan 8 och 4 och dom har inte kommit än..suck!











 Anonym

fun



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?