Suktar efter make-up
Vardagsliv

Hej gott folk! Vilken härlig dag vi har idag:) Jag var redan uppe med tuppen i morse, det känns så konstigt att vakna när det fortfarande är lite halvmörkt ute. Fine jag tycker det kan vara mysigt med höst/vinter och speciellt när det är lite mörkt och man kan tända ljus och bara mysa men snart får jag inte se dagsljuset något mer med tanke på att jag jobbar inne hela dagarna..buhuu.
Nu till något helt annat och som passar bättre till våren/sommaren. Jag har länge suktat efter att köpa nya snygga läppstift i alla möjliga olika nyanser men framför allt ett "orange" från make-up store. Dom är sjukt snygga och sitter så bra. Jag lånade precis ett sånt som jag vill ha av en vän när vi var uppe i åre i maj, minns ni.


Den här färgen vill jag ha!


Jag tror att jag hade på mig en annan nyans här, också från make-up store.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?