Underbart väder, trist att jobba..
Vardagsliv

Ja precis som rubriken lyder känns det lite trist att komma igång och jobba på en fredag och dessutom sluta sent. Men det är lika bra att köra så fort man kan så att det inte blir till en vana att ligga hemma.
Tur att det faktiskt inte var så svårt att komma upp ur sängen i morse och mindre jobbigt när man väl befinner sig på jobbet:)
Så fort jag kom på plats fick jag en lite rolig nyhet, som dom flesta redan vet jobbar jag på Erlandsons brygga (en båttillbehörs affär) i solna och vi har tre olika butiker. En i solna, sickla och en i kungenskurva men jag jobbar alltid i solna och idag kommer det fram att dom i kurvan butiken har en bild på mig som bakgrunds bild i kassan:D Hur roligt är inte det haha!! Grabbarna där måste ha en hemlig förälskelse i mig;)

Puss på er killar!!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?