Fredagen den trettonde
Vardagsliv

Hej hopp:)

Fredagen den trettonde idag och jag börjar undra om jag har den stämpeln i pannan haha!:O Jag har haft världens otur idag och jag vill inte veta hur den här dagen kommer sluta om det inte är bra.
Jag och Johanna tränade i morse och eftersom att jag och Izabella tränade igår hade jag lagom träningsvärk..vi valde att träna på tom mage idag för att förbränna mer och självklart skulle jag inte ha gjort det. Biljäveln fick pyspunka så jag kom en timme försent till jobbet eftersom att jag var tvungen att åka kommunalt och då hann jag inte äta någon frukost, och matlåda glömde jag också.
Jaja jag är hel iaf men middagen ikväll som jag Daniel, Daniel och Sussie skulle ha vet jag inte om jag hinner till:( synd att vi inte har vin här på jobbet för då hade jag blivit på mycket bättre humör:)

Hoppas ni klarar er från oturen idag!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?