Tidig morgon
Vardagsliv

God morgon bloggen:)

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en gud och somnade strax efter nio trött som man är. Igår när jag kom hem blev jag glatt överraskad över hur snyggt köket var:D Daniel hade putsat kaklet och bänkskivan var inte längre inplastad, jädrar vilket kök! Där kan jag glatt laga mat och lära mig att baka. Jaja, idag började jag klockan sju och slutar klockan 3 så jag kommer att ha hela dagen på mig att hålla på hemma plus att helgen kommer att kännas lite längre. Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi lär inte bara sitta och glo hoppas jag.



Föresten, hur orkar kunderna sitta och vänta i bilen från 07.20 på att vi ska öppna när vi öppnar klockan 9? Deprimerande att sitta där ensam på parkeringen och kolla ut på snöregnet i en och en halv timme haha.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?