Tillbaka från semestern!
Vardagsliv

Hej på er sötnosar! ♥
 
Det var inte igår :) Jag har haft semester i tre veckor och då hamnade bloggen på sidan vilket har varit ganska så skönt. Hoppas ni haft en jätte bra sommar och att ni är utvilade?! Det har iaf jag! Jag har hunnit med att göra massor som man nästan glömmer bort. Vi har varit på mitt land i Norrtälje, rivit och påbörjat spackling i hallen, festat, solat, badat och varit i Turkiet:) Ja listan kan göras lång men nu har jag lite smått ångest över att det är ett helt år kvar tills nästa sammanhängande semester:( Men redan nästa vecka har jag och Daniel tagit en veckas mini semester som plåster på såren hihi.
 
För att ni ska slippa läsa en hel bok om vad jag gjort lägger jag upp bilder i två omgångar ist. Enjoy!
Daniel spelade boll med barnen på landet.
Vi fiskade vår middag och fick utan att överdriva ca 20 aborrar och på köpet fick jag upp två braxar XD
 
 
 
Årets första dopp med kusin filippa
 
Vi var hundvakt
Hemma hos Charlie och Johanna
Min starka man;)
Felicia var med på Daniels jobb
 
Daniel och Daniel hade barkbåtstävling och det gick väl sådär:)
Och vad är en sommar utan båtturer med stopp på olika båtmackar? :)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?