2/2 Torsdag
Vardagsliv

Hej på er:)♥

Det är inget snack om att vi är på väg in i årets kallaste månad! Igår hade vi -11 grader och idag var det -16 :O och där stod jag som ett fån utan mössa, vantar eller ordentliga vinterskor..nej nu ska jag ta och unna mig ett par rejäla vinterpjuks! Tror att jag invensterar i ett par på lördag när jag och sussie ger oss ut på lite shopping!:)
Idag är det jobb 8-16 sen ska jag åka hem till Sabina och bli bjuden på middag:D Jag har suktat efter hennes mat väldigt länge, hoppas hon är lika duktig som det sägs hihi! En del girlytalk lär vi hinna med också, jag har faktiskt aldrig varit hemma hos henne så det ska bli spännande:) Innan jag åker hem därifrån ska jag och Daniel förbi hos Tiina och kolla på hennes nyrenoverade kök för att eventuellt få lite inspiration!

Dessa skor skulle inte sitta helt fel från monella
 



 B E X O L L I L A

det ska jag!



URL: http://bexollila.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?