Du gör mig till den lyckligaste i världen!
Vardagsliv

Jag kan nästan inte riktigt förstå det själv, att vi har köpt en lägenhet och att JAG ska flytta hemifrån! Lilla jag. Och idag får vi tillgång till lägenheten. Nu kan vi börja planera på riktigt och vi kan göra precis som vi vill. Det är helt ofattbart hur fort tiden går, räknas jag som vuxen nu när jag har ett heltidsjobb och en lägenhet? Det pirrar i magen när jag tänker på hur allt kommer att gå till i eftermiddag. Hur mäklaren kommer att sträcka över nycklarna till oss .Vi kommer att åka till lägenheten för inspektion och där ska vi ta ett glas vin för att fira! Jag kommer att behöva en hel flaska för att jag ska kunna slappna av. Dags att vakna nu, det händer på riktigt och jag är så tacksam för att jag får göra det tillsammans med den jag älskar! Tack Daniel för att du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?