Fredag och snökaos
Vardagsliv

God morgon!:)

Jag vet inte varför jag skriver god morgon när klockan är halv ett och jag har varit vaken i 4 timmar;) Det känns bra att börja inläggen så! Idag har jag varit på körskolan och övningskört samt pluggat teori, jag kör med lötsjö trafikskola och dom är verkligen proffsiga. Det är super att man kan sitta kvar efter varje körlektion (om man vill, jag har bara gjort det en gång) och plugga medasamtidigt som man gör teoritest :thumbup:
Medan jag väntade på att mitt tåg skulle komma köpte jag en macka från subway som jag hann äta i lugn och ro..snökaos och förseningar som vanligt (!!) Det är så typiskt sl, inte ens värt att skriva något om det.
Inatt drömde jag verkligen helt störda drömmar, jag drömde att jag försovit mig och att körskolan ringde men att jag inte ville svara, jag drömde att jag kom försent till jobbet osv..en väldigt stressad sömn.

Igår var jag hemma hos Sabina och åt en jätte mysig middag och vi hade en hel del att prata om. Så brukar det bli när man inte träffats på länge:) Jag såg att inlägget jag publicerade igår när jag var där kom upp nu..men visst såg det gott ut? Jobb fram till 19 och sen ska vi vara några stycken hemma hos Daniel och dricka lite (A)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?