Inflyttning+planering
Hem/inredning, Vardagsliv

Hej på er!:)

Hur mår ni idag? Jag kanske inte behöver nämna att jag mår alldeles utmärkt! Precis som det ska vara :D Igår fick vi som sagt tillgång till lägenheten och det känns helt underbart. Det första vi gjorde efter mötet med mäklaren var att handla med oss mousserande för att kunna utbringa en skål i lägenheten! Louise, Therese, Linnea och Micke kom förbi också och vi monterade upp vårt vrål snygga köksbord+stolar. Idag efter jobbet åker jag hem till mami och packar det allra sista och sen kommer Daniel med lastbilen. Idag flyttar vi in i lägenheten på riktigt så en tripp förbi coop är ett måste om vi inte vill vara utan mat! Jag vill så gärna lägga upp bilder på lägenheten men eftersom att den ska total renoveras så tänkte jag lägga upp före och efter bilder när allt är klart? Vi får se!

Jobb 8-16 och nu är det dags för en välbehövd lunch:)