Skottår
Vardagsliv

"Inom europeisk äldre tradition påstås det ha varit tillåtet för kvinnor att fria till ungkarlar under hela skottåret men enligt gammal tradition får giftassugna kvinnor bara fria på skottdagen."

Så till er giftsugna kvinnor där ute go ahead!;) Idag har ni chansen att fria till era kära. Själv tycker jag om själva tanken på att det är mannen som ska fria. Det är ett väldigt stort steg och ett lyckligt ögonblick i ens liv och när det väl inträffar vill jag såklart känna mig speciell och hur speciell känner man sig inte om någon går ner på knä för en? Shit vilken känsla! Men vi alla är olika(som tur är!)och om man väntat länge på att mannen (som jag då önskar) ska fria bör man kanske passa på idag och ta saken i egna händer? hehe..:D


Idag är mitt hjärta hemma och är sjuk..så direkt efter jobbet ska jag hem och pyssla om honom! Laga lite middag och mysa framför tv. Offcourse så ska jag kolla på big brother! Jag är fast;) Jessica är bara för..






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?