Spring feelings
Vardagsliv

Jag har fått världens lyckorus idag. Trots att jag vaknade olidligt trött idag blev jag genast piggare av att ta en liten promenad med Måns i det här vädret! Herregud så härligt det är ute. Solen skiner, snön är påväg bort och det är plusgrader:D Hoppas verkligen att det håller i sig nu.
Även idag åkte jag bil till jobbet (tack älskling;)) och nu känns det som om att jag har varit vaken i flera timmar:O Det var länge sen det var såhär ljust ute redan vid sju! Jobb 8-16 och sen ska jag hämta upp syster i Jakobsberg och därefter blir det fix i lägenheten, vi ska åka och handla lister idag och lite annat. I morgon står eventuellt 40 års kalas på schemat men förutom det tror jag att det kommer bli en ganska lugn men hektisk helg;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?