You just kill me
Vardagsliv

Hmm..jag sa att ni skulle ta mig med en nypa salt under denna tjejvecka så hoppas inte ni tror att det var något allvarligt jag syftade på i inlägget under, eller iofs för mig var det inte okej! Jag kanske överreagerade lite men jag tycker inte att det är okej att inte respektera när folk faktiskt har sina egna liv. Och när man säger nej till någonting så är det ett nej, man kan ju liksom inte tvinga någon till nått? Eller uppenbarligen så kan man det?! Lite luddigt men jag behövde bara skriva av mig!
Egentligen skulle jag jobba till 16 idag men det blev att jag var tvungen att jobba över..så sluta klockan 19 ist och ikväll ska jag och baby äta på Alexandra och sen blir det lugnt (något klas kanske det blir;)). Jag jobbar i morgon men bara till 15 :) Sen är jag ledig! Eventuellt så tar jag med vovven till jobbet i morgon. Vi får se.
Vad ska ni göra ikväll? Festa antagligen?! Jag känner att jag inte alls festar lika ofta längre, eller missförstå mig rätt jag festar ca 1 gång i veckan men förut var det mycket oftare! Ca 3 ggr i veckan:O Bad bitch became a nice girl ;)

Osminkad sitter jag här på jobbet.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?