Dammråttor i näsan!
Vardagsliv

Hej på er!:)

Jag är mitt uppe i värsta storstädningen på jobbet, idag känner jag att jag har super mycket energi som jag behöver bli av med. Och jag känner mig otroligt pigg, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att vi somnade vid 10 (?) igår kväll. Det flyger dammtussar överallt just nu men fint kommer det att bli:) Att städa och göra iordning här på jobbet får mig att längta ännu mer tills vi får börja renovera och komma igång. Och inte nog med det så kommer viktor (min arbetskollega) tillbaka efter en lång helg av pyssel i deras nya lägenhet och berättar hur härligt det är att ha flyttat hemifrån. Jag VILL NU! :D

En lunchbreak med körkortsteori läsning får det bli för mig nu sen återgår jag till arbetet!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?