Det börjar närma sig..
Vardagsliv

God morgon!:)

Eller god dag kanske jag ska säga, jag vaknade redan vid 7 för att jag hade en körlektion klockan 8. Det gick otroligt bra idag, dock är det väldigt halt ute nu och lite ovant att köra när det snöar men det gick galant ändå. Jag känner hur uppkörningen börjar närma sig. Jag har ju redan bokat tid för uppkörning och teoriprov men jag tänker inte säga när det är förens jag har klarat det! Det skulle kännas jobbigt att ha  press på mig om många visste när det var;).
Det är många saker som börjar närma sig nu, Daniels födelsedag, körkortet och LÄGENHETEN! Jag kan knappt förstå att jag kommer att flytta hemifrån inom den närmsta månaden, som jag har längtat. Och lägenheten som kommer att bli vårt hem kommer att renoveras precis så som vi vill ha det!

Idag jobbar jag 10-19 och sen ska jag hem och duscha Måns, han börjar lukta lite äkligt haha! Han älskar att duscha så det är ingen kamp som det annars kan vara med andra småhundar. Isabell har honom idag och det verkar gå super! :) Hon ska passa honom i ett tag framöver och det är jätte bra för Måns att han får lära sig ett och annat av Chanty!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?