FREDAG
Vardagsliv

God morgon!:)

Idag fick jag sovmorgon till halv nio och somnade runt halv elva igår kväll så min kropp (och hjärna för den delen) är riktigt seg! Det är aldrig bra att sova för mycket men under dagen hoppas jag på att bli piggare:).
En fredag som denna har jag inga som helst planer, jobbar till 19 idag och jobbar även i morgon:/ lite trist faktiskt men cash is king inte sant:D jag behöver alla pengar jag kan få nu lagom till vi flyttar!
Igår hade vi en mysig familjestund. Vi firade Felicia med presenter, god middag och glass:) hon blev så glad och jag har saknat att bara sitta ner med min familj! Vi hann också med att sola, skjutsa hem Louise och rensa min garderob:)

Vi hörs under dagen!



 Anonym

what a cute doggie! pretty face Jenny!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?