Hello friday!
Vardagsliv

God morgon!;)

Har ni sovit gott? Jag vaknade upp i morse hur trött som helst..men det gick över så fort jag fick lite frukost i magen.
Om jag inte får i mig någon näring på morgonen vet man aldrig hur mitt humör blir (oftast grinig!) men jag är aldrig hungrig direkt när jag vaknar, konstigt det där.
Nu är vi påväg in i en helg fullmatad med händelser:D Ikväll ska jag Daniel, Mika och Lisette ge oss på bowlingbanan och köra en omgång tillsammans med några glas! Det var länge sen jag bowlade men efter bara några kast är jag nog med i matchen. Dock tänkte jag fixa mina naglar idag men det kanske får vänta tills i morgon med tanke på att bowling+långa naglar inte är en bra kombination.
I morgon ska vi fira min gammelmorfar som fyller 93 år(!!) med smörgåstårta och lite vin och därefter bär det av hem till Victoria där Sara ska fira sin 20 års dag med middag och dricka. Troligtvis kommer kvällen avslutas på MP, det är någon tillställning där på lördag och förhoppningsvis mycket folk. Nu vill jag vrida fram klockan så att jag får sluta denna arbetsdag!:)  


Måns och Chanty fungerar jätte bra tsm så den senaste veckan har han spenderat dagarna med henne!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?