Redan torsdag i morgon!
Vardagsliv

Veckorna flyger förbi, nästan lite läskigt. Det innebär också att åren går väldigt fort och jag vet inte vad jag vill sysselsätta mig med i framtiden :O. Idag kom chefens fru till jobbet för att planera hur hon ska inreda/renovera vårt lunchrum och jag tyckte det verkade super kul! Jag vet inte riktigt om det är någon "inrednings utbildning" eller hur man ska gå till väga för att bli en inredare som hjälper andra att inreda och fixa. Men det är något jag skulle kunna tänka mig hålla på med i framtiden! Det eller hudterapeut. Jag har ett bra tag på mig att tänka efter vad jag vill göra och jag är fortfarande ung, och eftersom att jag har ett fast arbete idag är det ingen stress:)
Idag slutar jag jobbet klockan 19 och därefter vet jag inte om jag ska åka hem direkt eller om jag ska köpa en födelsedagspresent till Felicia i Kista för i morgon ska vi hem till mami och fira henne:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?