This will be an awsome day
Vardagsliv

Nu är jag framkommen på jobbet och har slängt i mig en macka från pressbyrån + en clementin juice från brämhults. Jag verkligen älskar brämhults! I stort sätt alla deras smaker är gudomliga:D Det första jag gjorde i morse när klockan ringde var att pussa och krama på min kära pojkvän. Vi hann mysa en liten stund innan jag och johnne sjöng för Daniel och han fick öppna sin första present från mig:) Jag ska visa er sen vad han fick för något. Egentligen har jag lite svårt med det där med att köpa presenter till någon som absolut inte har önskat sig någonting alls. Men jag brukar tänka på vad jag själv skulle vilja ha (självklart något som är till för både killar och tjejer) och utgå från det! Den här gången är jag jätte nöjd med resultatet. Ikväll ska vi fira med kina mat och lite vin, plus självklart presentöppning (!!)

Bild från när jag fyllde 20 år.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?