Måndag morgon
Vardagsliv

Hej♥

Idag är jag något trött..men det beror endast på att det har varit en fartfylld helg så jag tänker inte klaga. I fredags var jag ledig och jag och Isabell flängde runt hela dagen innan vi stressade oss i ordning inför jompas student! Jag hade super kul och i taxin påväg hem från mp runt fyra på morgonen släppte alla hämningar haha, ni som vet ni vet haha;) I lördags blev vi väckta av Tom som sovit på soffan och för att slippa den värsta bakfyllan var det lika bra att gå på flaskan dirket.
På kvällen åkte jag till Therese i stäket för att fira att hon fyllt 21. Det bjöds på jätte god mat och härliga drinkar! Och medan katten var borta passade mössen på att dansa på bordet om man säger så, killarna var hemma hos oss och lyckades tappa bort ett av mina finaste champagneglas, få grannen att klaga och slå sönder vår toadörr haha..lugna ligan:)

Innan hemgång mötte jag upp Daniel i centrum och sen sov vi gott!  

Lite bilder från helgen

Studentbarnet

Hocken

Daniel, Ejdan, Zäta

Min solstråle

Födelsedagsbarnet



Måns var riktigt slut efter helgen






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?