Bakis söndag?
Vardagsliv

Godmorgon godmorgon:)

Bakis idag? Jag klarade mig faktiskt! Det är nästan så att jag tror att bakis tabletterna fungerar, jag tog två stycken innan jag la mig igår och idag mår jag bra:D Igår firade jag som sagt fina Emelie som fyllt hela 21 år men det var lugnt för min del och jag körde bil dit. När jag vet att jag ska upp och jobba är det så ovärt att vara alltför sliten..Runt tio snåret skjutsade jag hem Sara och sen gick jag över en stund till Micke och Carina och tog några glas(som jag inte skulle uupsi) med trevligt sällskap.
 Yapp så såg min kväll ut igår och idag jobbar jag 10-14..Men vaaart är suuulen? Den är såklart inte framme nu när jag äntligen får sluta tidigt arrrggh! Jaja, annars då? Jo idag ska vi förhoppningsvis fortsätta med köket så att vi inte fastnar, det blir inte så mycket renovering under veckorna eftersom att vi jobbar. Jag ska självklart visa upp resultatet här på bloggen sen:D

Hoppas ni får en bra dag allesammans!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?