Best friends are the ones who are there whenever, whereever, however and most importantly forever.
Vardagsliv

Då var man på jobbet igen, mottligt taggad efter denna helgs arbete. 20 days of work here I come! Men det är bara att bita ihop för det blir inte bättre av att klaga..Jädrans vad kallt det var i morse btw! Och nu är det strålande sol? Hmm..vad ska man ha på sig egentligen när vädret varierar såhär? Vinterjacka känns lite fel men skinnjacka är alldeles för kallt. Haha i-lands problem;)
Igår kväll somnade jag som en stock framför tvn och självklart såg jag bara delar av big brother. Jag vaknade till, såg fem minuter och sen somnade jag om igen. Jag kan verkligen inte lägga mig i soffan utan att somna..och medan jag låg där och sov så sött lyckades Daniel bränna fast stekspaden i stekpannan och hela vardagsrummet blev rök fyllt :O Brandlarmet har redan gått typ tre gånger för att våran fläkt suuger!

Jobb 9-19 idag och sen ska jag hem och städa upp efter papi som ska dra klart elen idag:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?