Home sweet home!
Vardagsliv

Nu när renoveringen är i full gång gäller det att ta fram kameran med jämna mellanrum för att inte glömma bort hur mycket vi faktiskt har gjort och vilken skillnade det kommer att bli! Taket är så gott som klart, lite eldragningar kvar för att få till dimmer osv och några takplattor till ska upp. Kaklet i köket har Daniel slitit bort och på fredag kommer som sagt min farbror och bredspacklar väggarna:) Jag längtar till den dagen då jag kan sätta mig i soffan full med mysiga kuddar och se det slutgiltiga resultatet! Tänk att jag kommer få bo i en lägenhet inredd precis som vi båda vill ha det. 
Byggmax och Ikea kommer definitivt att vara våra bästa vänner under dom närmsta månaderna:D  




Vår mysiga balkong;)



 sussie

Åååh tack, köpte den från members faktiskt :) hihi Va ni har kommit långt i lgh. Wiiie :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?