Jag hann inte blogga något igår..
Vardagsliv

Hej på er!
Har ni sovit gott? Jag har sovit väldigt bra bredvid mina två hjärtan. Måns ligger nästan alltid på rygg med tassarna rätt upp och sover i sin korg precis nedanför sängen, så himla söt!
Anyway igår hann jag knappt blogga något trots att jag var ledig:S Jag fick iaf väldigt mycket gjort, jag fixade här hemma med lite renovering, rensning och städning, jag åkte och hälsade på min arbetskollega som har köpt en ny lägenhet i vendelsö (jag lyckades ta mig fram med bil helt själv genom stan :)), jag åkte med Daniel och tränade och sen åkte vi hem till mami och åt middag. Så ja igår hade jag fullt upp!
Idag ska jag hämta min farbror i solna på dagen för att han ska komma hem till oss och bredspackla vårt kök/vardagsrum. Skönt när en riktig målare kan komma och hjälpa oss så att det blir gjort ordentligt:)
Rick kom nyss hem till oss och ska vara här under dagen. Det är bra för Måns så att han har någon att leka med medan jag försöker ta bort det gamla spacklet som är i köket. En långpromenad på gröna dalen ska vi också hinna med!
Det är inte det lättaste att få med hundarna på bild haha!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?