Lördag 3/10
Vardagsliv

God morgon alla pigga och glada!:)

Idag är det lördag vilket innebär att jag slutar klockan tre:D Jag längtar redan tills jag får gå hem! Igår hade killarna varit jätte duktiga och taket blev väldigt fint!! Pizza och sallad stod framme och vinet var uppkorkat. Tyvärr gick två väldigt fina vinglas sönder under kvällen..men det är bara mareriella ting så no harm liksom hehe. Idag fyller som sagt Ida år och det ska firas med dunder och brak! Klockan sju ikväll ska vi infinna oss på plats och jag ser fram emot kvällen.

Morgonen började med kaos på jobbet..systemet låg nere och det var handskrivna kvitton i kassan som gällde haha back to the sixty;) Nej men nu har allt ordnat upp sig och jag sitter just nu på kontoret och har växeln. Ha en bra dag allesammans!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?