Mitt hår är förstört:(
Vardagsliv

God morgon:)

Hur mår ni? Jag känner mig utvilad och ganska så pigg. Jag la mig redan vid halv tio igår kväll..missade tyvär BB på grund av det buhuu..och vaknade vid 6 i morse:) Super skönt att äntligen få sova ut lite! Dock har jag drömt en väldigt underlig dröm. Typ att vi stod i duschen och så fick jag mens (?) Det bestod liksom hela min dröm av:O Och så fick jag det i morse också (too much information;))

Iaf så känner jag mig väldigt pigg idag och jag har mycket energi som jag vill göra av med! Så jag har tänkt att laga en god middag ikväll, säger inte vad det blir för jag vet att älskling brukar kika in här! En liten surprise liksom för att visa min uppskattning;) Nu på senare tid har det oftast blivit något snabbt och enkelt (förutom på helgerna när jag orkar anstränga mig) Och sen ska vi hålla på massa hemma + att jag MÅSTE baka. Jag har till och med köpt hem alla ingridienser. Egentligen borde jag verkligen ta hand om mitt hår också! Det är katastrof..behöver färgas, klippas och skötas om. Det börjar verkligen bli torrt och slitet nu:( Eller iaf mina toppar, annars har jag ganska så bra kvalite på mitt hår men jag vill ju att det ska se bra ut också! En punkt att skriva upp på min to do list;)

Ha en bra dag allesammas!
image description
Sist jag färgade håret hos Lisette.
 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?