Mycket snack och lite verkstad
Vardagsliv

Nu har jag länge tänkt börja träna och äta nyttigt osv men inte fått något vettigt gjort..så nu jäklar är jag taggad till tusen och tänker ta tag i mig själv! Hur ska jag annars hinna få en tight body till sommaren?Stress..Däremot måste jag också bli av med mitt sötsug och sluta med allt småätande! På kvällskviten är jag alltid sugen på chips och dipp(?) och det går inte an längre.
Jag tänkte så en pling till det nyöppnade gymmet i kungsängen idag för att beställa hem ett gymkort och sen tänkte jag försöka komma ut på PW lite då och då. Mitt största "problem" just nu är nog kosten och självdisiplinen. Nyttigt är gott och bra men det är inte alltid man orkar..Nåväl jag tänkte iaf försöka köra hårt nu!:D:D

Såhär vältränad var min kropp för ca ett år sen när jag tränade (jag har inte tränat på ett heelt år nu..:()





 





 jossan

så fin blogg du har, allt bra? :)



URL: http://josefiinb.blogg.se/


 sandra

Tack så mycket!:) Med mig är det bara bra, hur mår du? tråkigt att du har lösenord på din blogg:/



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?