På jobbet
Vardagsliv

Jag sitter helt död på jobbet..Jag har verkligen jobbat för mycket nu känner jag så jag ska förska få ledigt på fredag så att dt blir en långhelg! På fredag och lördag kommer min farbror och spacklar hela köket/vardagsrummet så att vi kan börja måla och därefter lägga golv, det går framåt nu:D Men för att han ska kunna komma till oss med alla saker(han har inget körkort) ska jag hämta honom och jag vill inte stressa omkring så lite ledighet är välbehövligt nu.

Ikväll tänkte jag iaf ge mig på att baka äppelpaj. Jag skulle egentligen ha gjort det igår men det blir aldrig som jag tänkt mig när jag väl sätter mig i soffan (somnar på studs)..fy skäms! Föresten vilken uuunderbart väder det är. Det är galet varmt och man behöver nästan ingen jacka, det kanske är för att himlen var rosa igår eller vad tror ni?;)


 Vendela

Hejsan Sandra,

vad skönt att du får lite hjälp med renoveringen. Du känner inte för att visa upp renoveringen på Byggla.se? Du får en liten present som tack :)

Maila mig så berättar jag mer!

Mvh

Vendela på Byggla



URL:


 Vendela

Hejsan Sandra,

vad skönt att du får lite hjälp med renoveringen. Du känner inte för att visa upp renoveringen på Byggla.se? Du får en liten present som tack :)

Maila mig så berättar jag mer!

Mvh

Vendela på Byggla



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?