Allt för sjön
Vardagsliv

Hej på er och välkommen fredag!:D

Idag är humöret på topp och jag har riktigt mycket energi som sprudlar i kroppen. Positiv energi. Idag är det dagen med stort D för alla båtmänniskor! Allt för sjön sätter nämligen igång idag, dock är det en förhandsvisning endast för press, bransch och speciellt inbjudna. Men i morgon är alla välkomna! Självklart är vi med som vanligt och i helgen ska jag jobba där:) Så kom och besök Erlandsons bryggas monter! Det brukar alltid vara grymt mycket folk där och alla är så himla glada och trevliga (nästan iaf) så det ska bli riktigt roligt att jobba där, lite omväxling.  
Idag jobbar jag 9-19 och sen ska jag hem och laga ihop något riktigt smarrigt till middag, jag måste bara hitta ett recept! Älskling har tyvärr troligen halsfluss så vi får se om han kommer kunna få i sig någon middag. Annars får jag vara forever alone ikväll och svulla framför tvn. Städa ska jag göra också!


Ha en trevlig dag allesammans
/S
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?