Shop online
Vardagsliv

Jag sitter och funderar lite på om det är något jag behöver i klädes/skor/smyckesväg men det enda jag kan komma att tänka på är skyhögaklackar som jag inte alls behöver egentligen. Skor har jag gott om! Eventuellt skulle jag kunna köpa nya converse, både låga och höga men det är inte lika roligt. Smycken är jag iofs väldigt dålig på att använda men om jag hade några outstanding så kanske jag skulle börja använda det oftare? Ja, jag tror det så det blir nog ett av mina nästa inköp! Dessutom ska jag beställa hem en sån där smyckesgalge som jag tipsade om för ett tag sen:)

Ikväll blir det inte så mycket jobb i lägenheten. Eventuellt kommer Robin över på middag men annars blir det bara mys framför tvn! I morgon kommer pappa över och fixar elen i köket så att vi kan börja sätta upp skåpen weei:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?