Strul i köket
Vardagsliv

Nu har vi precis tryckt i oss en varsin pizza och håller på att klura på hur vi ska gå vidare i köket. Det gäller att se lösningar på problemen ist för att gå och grubbla..Vi har iaf stött på ett problem som vi inte trodde att vi skulle göra men det ser ut att lösa sig:) Daniel och Johnne har varit jätte duktiga här hemma idag så nu är det bara för oss att jobba vidare! Dessvärre har vi ett annat problem gällande soffan..
När vi köpte vår nya soffa saknades en "ryggstöds" kudde och dom var tvugna att tillverka en ny vilket har tagit dom ca en och en halv månad..suck! så vi måste ringa till dom i morgon och be dom göra en ny kudde till oss (!!) Han som jobbar där är så himla otrevlig också..
Det har iaf hänt en bra sak idag och det är att Therese frågade mig om jag ville följa med på ett event i morgon:) Egentligen frågade dom mig förut men då var jag tvungen att tacka nej och nu har planerna ändrats! Det ska iaf bli jätte roligt och vad det är för event berättar jag om i morgon.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?