24 maj
Vardagsliv

Hej på er:)

Torsdag idag och det betyder storhandling..Direkt efter jobbet ska jag plocka upp Isabell för att åka till närmsta stormarknad och handla gärnet! Det är på tiden att vi fyller upp kyl/frys ordentligt för nu ekar det där inne på riktigt. Tur att hon följer med mig för att gå med Daniel är hopplöst haha;)

I helgen gör Mathilda (jag skrattar lika mycket när jag skriver hennes namn för i mitt huvud läser jag Mat Hilda haha) comeback på jobbet. Hon ska jobba både lördag och söndag precis som back in the days;) Eventuellt följer jag med henne och några vänner ut och äter middag på en mysig uteservering efter jobbet. Det gäller att vara fit på jobbet nu för från och med i morgon 25maj-27maj har vi Crazy Days med galna priser! Så in och fynda du som har båt.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?