At the end of every week each one of us becomes a freak!
Vardagsliv

God morgon
Hur mår ni? Jag mår bättre än bra! Min morgon kunde inte börja bättre, frukost på balkongen med fina Louise och en massa tjejsnack. Dessvärre var vi tvugna att avbryta pga av jobb..
Helgen den har varit underbar den med! I fredags var jag, Sara och Lisette ute på en krogrunda i stan och i lördags fick vi besök här hemma av massa vänner på dagen. Tyvärr så jobbade jag i måndags (valborgsmässoafton)medan dom allra flesta var lediga men det tog vi igen på kvällen. Vi hade grillning och fest hemma hos oss som blev riktigt lyckad:D och igår hade jag den mysigaste dagen på länge! Jag, Susanne, Daniel och Daniel åkte till Sigtuna och där stannade vi hela dagen. Vi satt vid vattnet och åt lunch på ett mysigt hak, det var kullerstenar överallt och små söta butiker. På kvällen grillade vi fyra hemma hos oss och tog ett glas vin. Sommarkänslorna börjar verkligen ta över nu och jag känner mig så otroligt glad.
Idag jobbar jag 10-19 och sen hoppas jag på att få ännu mer grillat. För mig är det omöjligt att tröttna på grillad mat! Nu är det dags för en promenad med vovven:)
Tyvärr så har jag varit kass på att ta bilder under helgen men dessa fyra bjuder jag på
Söta Isabell
Mitt 
Räksmörgås i Sigtuna
Mannen i mitt liv





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?