Började morgonen på gymmet
Vardagsliv

God morgon:)

Har ni sovit gott? Jag har sovit jätte bra bredvid min älskling som vanligt. Dock var jag väldigt trött när alarmklockan ringde i morse..men efter ett gympass var jag både pigg och stolt:D Både jag och Jenny körde på stenhårt i en timme. Så i sommar slipper vi gömma oss bakom handduken;)
Igår blev listerna klara och jag målade i lite på väggarna också och gud så snyggt det blev! Idag lär det inte bli mycket gjort hemma för min del eftersom att jag jobbar till stängning men jag ska kolla runt lite på internet efter snygga utemöbler;)

Ha en bra dag allesammans♥



 Therese Lennström

Det var precis vad det blev, en pottfrilla ;) haha! Saknar dig med gumman, vad ska du göra i helgen? <3



URL: http://lovebytherese.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?