Dagen med stort D
Vardagsliv

God morgon:)

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock och det var riktigt tufft att gå upp i morse..ännu värre var det att Daniel fick ligga kvar i sängen. Men sömn det har jag fått iaf! Igår kväll innan vi skulle lägga oss kollade vi på kanal5 play och såg fråga Olle dokumentären och det är verkligen helt sjukt hur människor kan hålla på och framför allt vad dom tänder på :O Men underhållande är det haha!
Annars då? Min helg har varit både bra och dålig, i lördags kväll gick vi förbi hemma hos Louise där det var ett gäng som taggade till inför kvällen och vi hamnade på sportbaren (förvånade?) Och igår var vi och shoppade utemöbler:) Juste golvet är lagt också och det blev super snyggt! Jag ska lägga upp bilder lite senare.

Idag är det tatueringsdags och jag börjar bli lite små nervös! Klockan 12 har vi tid så jag har inte många arbetstimmar kvar för dagen:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?