"I lived fine before you. But now I can't imagine living life without you."
Vardagsliv

Hej♥

Måndagen är avklarad och snart är det ledigt igen:) I morse vaknade jag upp i panik och trodde att jag hade världens största fästing mitt på ögonbrynet..jag var alldeles kallsvettig för om det är något jag hatar så är det fästingar, det finns inget äckligare och onödigare djur än dom.
Anyways, igår gjorde jag och Jenny en varsin syskon tatuering på axel och jag är helnöjd:) Det var Joel på lifestyle tattoo som tatuerade oss och han var super duktig trots att han är ny! Självklart kommer bilder upp lite senare men just nu är den lite röd.

Idag jobbar jag till 19 och om solen håller i sig (vilket inte är troligt) ska jag hem och mysa på balkongen!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?