Jag är så glad över att ha fått träffa er!
Vardagsliv

Jag tänkte ägna ett inlägg åt alla vänner jag fått nu när jag har flyttat till kungsängen. Jag har träffat en hel drös nya människor, vissa har jag kommit väldigt nära och andra inte. Och det är jag så tacksam över! Att jag har fått möjligheten att lära känna så fina människor och att jag nu kan solla bort dom som är mindre bra för mig. Jag känner mig lyckligare än någonsin och allt flyter på i rätt riktning. Jag har fått motivation till att ta tag i saker och det viktigaste av allt är att med er kan jag vara mig själv till fullo! För något år sedan hade jag inte en tanke på att spendera mer tid än nödvändigt i Kungsängen och definitivt inte på att flytta hit. Nu kan jag inte tänka mig hur det skulle vara att flytta härifrån (om det inte vore utomlands hihi), inte bara för att jag faktiskt har en lägenhet här utan för att jag har större delen av mina vänner samlade här. Tack till er som varit äkta och ärliga rakt igenom och som alltid stått för det ni sagt, det har format mig till den jag är idag! Att ni ens står ut med min dampiga röst och min rastlösa kropp är ett under haha ♥




Självklart menar jag även er som inte bor i kungsängen, ni som ALLTID funnits där!

Och hur tacksam jag är över dig antar jag att jag inte behöver nämna! <3

Min älskade famlij är guld värda



 sussie

Åh va fint skrivet :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?