Kungligt dop
Vardagsliv

Hej♥

Jag känner mig lite små krasslig i halsen idag..hoppas det inte är början på någon förkylning bara! Iaf idag jobbar jag till fyra men jag har en timme tillgodo så jag vet inte om jag ska gå hem redan vid tre. Solen skiner och det ska vara uppåt 25 grader den här veckan:D Det är planerat att jag ska träffa min fruga Mathilda idag. Hon har aldrig varit hemma hos oss i våran nya lägenhet så det är verkligen dags att hon får sig en titt. Bara sitta och prata ute på balkongen och röka alldeles för många cigg! Men det hänger på när jag går hem idag.

Idag döps prinsessan Estelle i Kungliga Slottskyrkan:)


 Anonym

Hej, en liten fråga. Va köpte ni eran lägenhet för och hur mkt la ni i handpenning?



Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?