Nu fungerar allt
Vardagsliv

God morgon finisar♥

Nu fungerar allt som det ska med bloggen och min statistik är tillbaka pjuh! Det är alltid mycket roligare att blogga när man vet på ett ungefär som läser:) Anyways i morse när jag lämnade Måns hos Isabell hade vi ett väldigt bra samtal, vi ska nämligen börja på ett nytt gynnande projekt. Jag vill inte skriva ut vad det är ännu förens det är klart men idag efter jobbet ska jag till henne för att gå vidare med det hela. SJälvklart kommer ni kunna ta del av det och jag hoppas ni är positiva!
Idag ska jag och Daniel åka till Ikea för att handla en ny tv möbel också, men innan det ska jag förbi hans jobb och kolla på dom pyttesmå fågelbebisarna.

Gammal bild på Toffe, Isabell och mig



 Isabell

Wohoooo!! :) <3



URL: http://isabelldeniseamelia.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?